REAL OR NOT REAL
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-29%
Le deal à ne pas rater :
Pack Smartphone Google Pixel 8a 5G 128 Go + Ecouteurs Google Pixel
469 € 659 €
Voir le deal

Partagez

LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage

Invité
Invité

LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck Empty
MessageSujet: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 7:58

Slytherin Lincoln "Link" Winters
✖️ NOM: Winters ✖️ PRÉNOM(S): Slytherin Lincoln, mais se fait appeler Link ✖️ ÂGE: 19 ans depuis peu ✖️ DISTRICT: 12, le charbon ✖️ METIER: Emmerdeur de première vivant sous les fonds des habitants ✖️ SITUATION CIVILE: En couple avec sa main droite officiellement ✖️ GROUPE: Panem's People ✖️ COPYRIGHT: Tumblr

il a toujours une clope à la bouche ◮ il a toujours la montre de son père à son poignet ◮ il déteste l'odeur de café ◮ il voyage à travers les districts et ne se retient pas pour voler des objets ◮ il dit toujours des conneries lorsqu'il est gêné ◮ il déteste manger des légumes, il y est quasiment allergique ◮ on ne doit pas parler de sa famille, à moins que l'on se sente capable d'affronter sa colère ◮ il est kleptomane ◮ il pourrait manger du pain à tous les jours, si seulement ça ne faisait pas engraisser ◮ il est allergique à la technologie puisqu'il n'y connait rien

◮ Que pense ton personnage du nouveau gouvernement?
Il se fiche pas mal du nouveau gouvernement, tant que ça ne l'empêche pas de vivre selon ses méthodes. Il adore sa vie et même si le gouvernement a changé, il s'en fiche éperdument et n'y porte même pas attention. Même s'il trouve les gagnants des Hunger Games étranges depuis quelques temps.

◮ Est-il content que les Hunger Games soient révolus?
Il s'en fiche, la seule chose qui le rend content c'est qu'il n'y aura plus de famille détruite. Il sait ce que c'est puisque son propre frère est décédé dans ces Jeux, lui qui n'avait que 12 ans à cette époque. Il soutient toutes les familles qui ont perdues des enfants et va souvent leur porter de ce qu'il a volé.

◮ Sa vie a-t-elle changé depuis la chute de Snow? Si oui, en bien ou en mal?
Sa vie n'a pas du tout changée depuis la chute de Snow, il ne portait même pas attention au président de Panem. Pour lui, ce n'était qu'un dictateur qui s'amusait avec les pertes humaines. Il ne l'aimait pas, mais il n'a pas laissé cet homme envahir sa façon de vivre.

◮ A-t-il déjà participé aux Hunger Games? Ou bien, un de ses proches?
Son plus jeune frère avait participer aux Hungers il y a de cela quatre années. Il était la personne la plus importante de sa famille et il n'a toujours pas accepté cette perte. Aujourd'hui, bien qu'il soit un fouteux de merde, il aide les familles en l'honneur de son frère.
◮ Une petite anecdote, peut-être? & une phrase fétiche?
Link dit toujours : « La vie est une pute, et il faut seulement savoir bien la baisée. » Lorsqu'une personne va mal.

✖️ PSEUDO: Hertzeil ✖️ AGE: 17 ans, bientôt 18 ans... MAJORITÉ AU CANADAAAAA LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2159460562 ✖️ COMMENT AS TU CONNU LE FORUM : Sur Bazzart ✖️ QU'EN PENSES-TU ?: Il est trop... méga... ultra... SUUUUUUUUPER LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 120511517 ✖️ DEDICACES: Aucune LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 J'suis impopulaire... héééé merde LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1881463262

Code:
<taken>Ash Stymest</taken> [color=black]†[/color] S. Link Winters

Dernière édition par S. Link Winters le Jeu 10 Jan - 3:09, édité 3 fois
Revenir en haut Aller en bas

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 7:58

Link a toujours vécu une vie très normale à la Veine, dans le District douze. Il n'a jamais aimé vivre là-bas, mais il s'est fait à cette vie. Il a toujours été très proche de son petit frère, Khÿliann, qui avait deux ans de plus jeune que lui. Ils étaient toujours fourrés ensemble dans tous les mauvais coups et ils ne regardaient jamais les Hunger Games, même si le président Snow les mettait en ondes. Tout changea dans la vie de Link lorsque son petit frère fut choisit à sa première Moisson.

« Notre tribut masculin pour cette année est... Khÿliann Tyron Winters! » - Le coeur de Link s'arrêta brusquemment, il fixa le vide et ne comprit rien. Le temps qu'il veuille se porter volontaire, son petit frère était déjà sur la scène et avait les yeux pleins d'eau. Celui-ci n'avait rien pour survivre. Link tenta de crier "Je me porte volontaire!" mais il n'y arrivait pas, il avait la bouche grande ouverte et ne pouvait prononcer aucune parole. C'est depuis ce jour que toute sa vie bascula.

Bon alors, je vais fermer la gueule à ce narrateur merdique parce que pour parler de MA vie, rien ne vaut que ce soit MOI qui vous la raconte, pas vrai? Alors il faut bien commencer par le commencement!

Je suis né à la Veine mais ça, vous le saviez déjà. Ma mère était une femme au foyer qui faisait de son mieux pour nous donner la meilleure vie, mais tous les habitants de Panem savent très bien que vivre au District 12 et avoir une belle vie en même temps, c'est impossible... Sauf si on est un vainqueur des Hunger Games... Mais bref, ces jeux merdiques, on s'en fiche! Mon père est décédé dans les mines de charbon, mais pas dans l'accident qui a détruit plusieurs familles. Il faisait trop d'heures sous terre, il a perdu l'air qu'il lui restait et alors qu'il tentait de remonter à la surface, il est mort d'asphyxie. Ma mère et mon frère ne se sont jamais remis de la mort de mon père. Il était simplement trop idiot de travailler autant, je lui ai dis très souvent d'arrêter et de passer plus de temps avec nous, qu'il allait se tuer. Mais ce connard ne m'a pas écouté et ce que j'avais dis qu'il lui arriverait est arrivé. Alors non, il ne me manque pas si jamais vous êtes en train de vous dire : « Pauvre p'tit gars, il a perdu son père et il vit dans le District 12! » Quand mon père est mort, mon frère s'est rapproché de moi et je suis rapidement devenu sa nouvelle figure paternelle, même si j'étais pas super comme père.

Bref, on a vécu comme ça jusqu'à la moisson d'il y a quatre années. Mon petit frère venait d'avoir douze ans, la vie lui souriait et tout le monde l'adorait : lui et sa petite bouille d'ange, on ne pouvait rien lui refuser. Cette journée-là était comme les autres, seulement que ma mère nous avait trainés de force à la Moisson pour montré à Kyky comment se passait la Moisson. Nous n'avions pas portés les vêtements les plus beaux, nous étions habillés normalement car nous étions sûrs que nous allions retourner à la Plaque pour faire les imbéciles, ce que nous réussissions le mieux à vrai dire. Et là, une sorte de poupée est sortie de nulle part pour nous annoncés qui allait aller sur la potance pour les prochains jours. Mon frère fut pigé, inutile de vous en dire plus, vous savez déjà de toute façon. Je sais seulement qu'à partir de ce moment, ma vie a changée et j'en ai voulu à tout le monde.

Ma mère, elle, n'a pas arrêtée de pleurer et elle s'est enfermée dans sa chambre. La seule fois où elle m'a adressée la parole, ça faisait déjà une semaine qu'elle n'avait pas manger et trois jours qu'elle ne dormait plus : je m'occupais de lui apporter à boire pour éviter qu'elle meurt déshydratée. Un jour, elle prit ma mère, elle faisait pitié à voir et je ne pouvais même plus la regarder dans les yeux. « Link, tu sais que je t'aime? Et que j'aime ton frère plus que tout? Il est mort! Déjà! Le premier jour des Jeux et il est mort... Je n'en peux plus, j'ai perdu deux de mes hommes... Je ne peux plus continuer, je suis désolée... » Sa main tomba et elle détourna la tête. Je savais ce qu'elle voulait dire : elle s'était donnée pour morte. Je lui en ai tellement voulue que je suis parti de la maison et je l'ai laissée enfermée là. Je ne voulais plus la voir, je ne voulais plus lui parler... J'étais fatigué de ces merdes.

Ainsi, ma vie commença de façon officielle. Tout s'est passé tellement rapidement ensuite! Katniss Everdeen, la fille du feu et Peeta Mellark, le garçon des pains.. les amants maudits! Le geai moqueur, la rébellion! Bref, trop de choses en peu de temps. Le District 12 avait été rasé alors que j'avais réussit à intégrer le District 8 pour mes vols quotidients pour ma survie. Lorsque j'y suis retourné, il y avait des Pacificateurs partout et je ne pouvais rien faire, je suis donc reparti. Ensuite, ce fut très simple : je devins une sorte de vagabond volant pour survivre. Et cette vie est parfaite pour moi, je suis reconnu dans Panem, on connait mon nom mais on ne connait pas mon visage. Slytherin Lincoln Winters, mais on ne connait pas Link.

Aujourd'hui, ma vie se résume à voler pour vivre, arnaquer pour être heureux et jouer pour m'amuser. Rien de plus simple, rien de plus compliqué. Je me promène à travers les districts, je fais ma vie et un point c'est tout.

Qui a envie de jouer le jeu avec moi?

Dernière édition par S. Link Winters le Jeu 10 Jan - 3:05, édité 4 fois

Haymitch Abernathy

Haymitch Abernathy

♦ Messages : 148

♦ District : dans tes fesses.

♦ Métier : alcoolique annonyme.

♦ Statut : célibataire.

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 11:04

Bienvenue LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309
Bonne chance pour ta fiche, si tu as des questions, n'hésite pas LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060

Ceiirenn Everdeen

Ceiirenn Everdeen
fonda ▲ i'll never be katniss.

♦ Messages : 202

♦ District : ≈ elle voyage principalement entre le douze et le capitole, mais parfois aussi les autres districts. Le tout, pour le bien de sa "mission", bien entendu.

♦ Métier : ≈ remplacer katniss everdeen

♦ Statut : ≈ libre comme l'air, bien qu'il lui arrive trop souvent de se prendre à penser à un certain garçon des pains. Sans aucun doute ne sait-elle pas encore faire la part des choses entre elle et Katniss.

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 12:55

BIENVENUE SUR RONR LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060
    Et puis, bon courage pour ta fichette! LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 Si tu as des questions, n'hésite surtout pas à contacter le staff! LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059

LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 742856855 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 15:42

Bienvenue !!!!! LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1266366669

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 16:47

Bienvenue parmi nous et bon courage pour ta fiche I love you Slytherin LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3858791453
Ash Stymest, quel choix LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 D'après le peu que tu as mis ton personnage va envoyer du lourd, je viendrais sans doute te demander un lien. LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 337664734
Si tu as la moindre question n'hésite pas. ♥

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMar 1 Jan - 19:14

BIENVENUE SUR RONR LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739
Merci de ton inscription et bonne chance pour ta fiche! LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 Je vais répéter ce qui a déjà été dit mais si tu as la moindre question, n'hésite surtout pas, on se fera une joie de t'aider. LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1522925367

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMer 2 Jan - 20:23

Bienvenue sur RONR
ASH -tombe-
Bon courage pour ta fiche et n'hésites pas à nous contacter en cas de besoin.

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyDim 6 Jan - 3:32

Merci tout le monde I love you
Zêtes trop gentil le peopleee LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2159460562

Si vous voulez des liens, I'm here and all alone LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3590638331 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1779901633
Et puis, vous avez troooppp des vavas de fous :o

LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3839493590 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2159460562 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2578313619 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 120511517 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1839924927 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1266366669 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 239769179 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4074668239 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1817655808 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3920004554 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2774444739 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 303479109 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2519495355 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 337664734 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 367803485 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 502620555 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2603259518 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1522925367 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1881463262 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1881463262 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2339336766 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4153354820 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 4205929361 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3934397386 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2486224328 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3406960028 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 421650649 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2811179292 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2953299389 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3840389542 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2896134664 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3609435931 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 456023687 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3602195817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1037060881 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1013596543 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3858791453 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3967998059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 312592122 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1432157319 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1529576775 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 855648211 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 281155270 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3691148241 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2012742406 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2011439817 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3669069390 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1003453391 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1666600104 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1001172573 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 979765214 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1516208530 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3134526692 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2869606571 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1118859206

PS: désolé si je ne suis pas très présent, je travaille beaucoup ces temps-ci LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1529576775

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyDim 6 Jan - 15:12

oh mon dieu, oh mon dieu, oh putain. ASH PUTAIN. Pour moi, c'est genre la réincarnation de Dieu, Jésus et Bouddha en même temps. LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2048740776 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2953299389 Et c'est mon fond d'écran. Je meurs. C'est le mec le plus parfait au monde LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 1003453391 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2124793060 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 577704309 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 891098728 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3858791453 LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 876370059 I love you Bref, je meurs, bienvenue et y'a intérêt à ce qu'on ait un lien LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2519495355 I love you

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyMer 9 Jan - 15:15

EDIT : Délai accordé. Bon courage pour la fin de ta fichr I love you

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyJeu 10 Jan - 3:07

Merci LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3605817172

I finished people! LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 2159460562

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyJeu 10 Jan - 11:30

Moi je veux jouer avec toi LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 3858791453
Te voilà désormais validé!, n'oublie pas d'aller recenser tes points dans ce sujet et surtout bon jeu parmi nous! I love you

Invité
Invité

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck EmptyJeu 10 Jan - 16:30

Alors venez jouer, surtout toi jolie brune LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck 502620555

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck   LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck Empty

LINK | i'm gonna put my middle fingers up 'cause i don't give a fuck

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1